Karlsborg!

2011-03-29 / 18:24:41
Nu sitter jag nämligen här nere i skö och hamn staden Karlsborg för praktik i 1 vecka.. Jag är inne på andra dagen och det har vart kanon, jag har stått för det mesta i kassan idag så de har gått bra. Imorgon och på torsdag ska jag jobba kväll och det ska bli annurlunda, måste ju komma in lite mer i deras arbete inför sommaren. Igår gick Anna och jag en lite promenix och det var hur mysigt som helst. Det känns bra att kunna lära känna dem lite bättre som jobbar, sen är det en hur mysigt tjej som helst som praktiserar i köket som kommer "typ" från jönköping:p men hon heter iallfal Sara och hoppas vi kommer hålla kontakten efter den här veckan och hoppas hon kommer tillbaka i sommar!
Nyss var ja ute på en promenix själv i det underbara vårvädret och ohhhhh så mycket snygga militärer det finns här, jag blir ju knäsvag och på jobbet ska vi inte en prata om.. Under lunchen kommer det in mellan 0-150 militäer beror på vad det serveras.. Men nu ska jag ta mig ann pluggandet.
Puss
//
Emelie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: