Hemma idag!

2011-03-15 / 21:38:59
Jag var då som sagt hemma idag och det är ganska förståligt.. Jag hände med mammsen till örebro för hon skulle till läkaren sen gick vi på marieberg och jag hittade en vårjacka,en ring och sen två par skor, nice det :) Annars har ja inte gjor tså mycket, vart ute i vårsolen, städat mitt rum och sen sovit.. 
Imorgon ska jag fortsätta va hemma men ska in och träna och sola på morgonen underbart ! Sen blir det att träffa Niklas så han kan sluta tjata, men har liksom inte haft orken till det men kommer nog bli kul. Annars måste jag plugga på engelska,matte och småföretagande provet, jaa hur ska det gå.. Sen måste vi fixa med vårat grupparbete, men när ska vi har tid, elin är aldrig i skolan längre och ludde jaa han vet man inte, hmm  varför gjorde ja inte det själv för???
Men jag mår hyfsat men jag såklart mått bättre i mitt liv.... Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag har gjort den senaste tiden och jag är mer känslig än vad jag brukar så ja får se hur det kommer se ut fram över.. Nej nu ska jag kryppa ner i sängen men nån bok..
Puss
//
Emelie♣
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: