En gång till!!

2011-03-17 / 16:32:51
Ja en gång till bröt jag ihop idag på mötet, fan! Men jaja nu är det överstökat och ska va hemma imorgon också men på tisdag back to school! Men nu känner jag det känns bättre men ändå inte, men jaja det finns värre saker som tillexempel dem i japan dem har det inte lätt.. Men iallfal så efter mötet gick jag och träna sen åka jag hem och sen dess har jag legat på soffan och kollat gamla avsnitt av Big Brother och OC. Nu ska jag sätta mig och plugga på småföretagsprovet och sen göra klart engelskan..
Pappa kommer snart hem och gud vad jag saknar honom känns bra att han är hemma om ungefär 10 min..
Imorgon ska jag va med Niklas, känns skönt behöver komma hemifrån och umgås med underbart folk .
Nej nu blir det pluggandet
Hejsvejs
//
Emelie ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: