Äntligen torsdag!

2011-03-03 / 19:49:54
Idag har vi haft tre timmars skrivning i svenskan, det gick nog helt okej.. Man fick tolv allternativ att välja mellan och valde att skriva om min syster som gick bort när hon var 13 år. Vart lite jobbigt och va nära att börja gråta men ja klara av det.. När vi var färdiga så gick vi upp till restaurangen för vi skulle ha öppet idag så var bara att köra igång och som vanligt är min grupp lite knäppa men det gillar jag. Dagen flöt på och efter skolan drog ja och simma 1 km och känns super skönt!
Imorgon är det äntligen fredag och jag har bara  tre lektioner :D
Idrott,engelska och svenska. Sen så ska ja ta och sola och vidare hem, kvällen vet ja inte vad den bjuder på men det är bara vänta och se! Nu ska ja plugga lite matte,

Pusss
//
Emelie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: