Underbart

2011-02-09 / 09:44:02
Har sovmorgon till halv elva och som vanligt åkter man in och tränar själv, de är skönt för man kan verkligen träna länge och hårt men det är alltid kul med sällskap.. Ska ha datakundkskap,svenska och matte, funderar på att dra hem så ja kan plugga hotell till imorgon men jag vet inte än ... Ska sms och höra med mamma om ja kan dra hem och att hon kör hem mig isåfall... Igår gjorde jag inte allt för mycket och idag måste jag plugga, men orkar inte :/..
Nu sitter jag i skolbibloteket och väntar på att klockan ska bli halv elva så man kan få börja och så nån kan va gullig och smörja mig på tatueringen.. 

Neeej nu ska jag sätta mig och läsa nån bok eller nått....  


Pusss ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: