saknar

2011-02-22 / 22:33:06
Saknar den tiden då man alltid mådde bra och kände att allt var underbart i livet.. Sitter och kollar på gamla bilder som kja hade på datan, jag har förändras en del på 6 månader till utseendet men är frågan har ja ändrats inom mig också? Ja till viss del, jag är nog lite starkare i mig själv och bryr mig inte om vad alla andra tycker om mig, njuter kanske mer av livet men känner mig nog lika ensam, hur kan de va möjligt??
Ja kan inte fatta jag kan sitta och sakna en person när jag inte ens umgås me honom på fridtiden, de ända man har gjort är att snacka med honom i skolan eller ibland på nätet, men jag vet att det är nått hos honom som ja gillar och ja vill utforska det lite mer.. Menmen man kan inte få allt här i världen så det är lika bra att acceptera det..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: