Onsdag och det är kallt !

2011-02-16 / 17:42:01
Hejsan ! Kan förs säga att i måndags låg ja hemma sjuk, jipppi eller inte. Igår hade vi två lektioner som var helt onödiga och idag hade vi inga lektioner för alla va inställa och lärare var sjuka! Helt ondöigt att behöva åka in och sen vänta två timmar till nästa buss fast Elin och jag gick och tränade en stund. Imorgon har jag dubbelpass i hotell och vi börjar kvart i tio men åker in och tränar har 1½ timmes lektion (första delen) sen slutar jag för att ja ska ha gymintro måste bygga på mer maskiner.. Fredag vet jag inte hur den ser ut, men det märker vi.. 

Allt känns så underligt, allt verkar bra och lyckligt men under allt är det sorg, ensamhet och saknaden som domenerar. Det vill jag inte vissa men snart orkar man inte hålla masken på. Det är sorg i ögen, inge liv i ansiktet och man bara finns där och flytter med, vad är det som händer?? 


Puss♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: