Dagen är.....

2011-02-10 / 21:41:26
Dagen är en sån dag man känner att man bara vill dra täcket över huvudet och sova.. 
Men hade sovmorgon till kvart i tio men åkte in och tränade innan och så himla undebart. 
Den ända lektionen vi hade idag är dubbel pass i Hotell och viss de är okej men onödligt, menar vi börjar kvart i tio och slutar halv två.. Men men, efter skolan och arbetade Ludde,Elin och jag med vårat projektarbete i småföretagande, kommer bli kanon! När ja kom hem lagade mamma och jag mat sen har jag bara haft dö tid typ.. Vill lägga mig ner, sova och bara att de ska va fredag eftermiddag, för då ska jag träffa honom, underbart ! :) 

Men varför jag känner att det är en sån dag man vill dra täckte över huvudet det är för jag vet inte.. Jag känner att ja inte har ork till något längre, känns som ja bara går dagarna in och ut. De händer inget speciellt, ingen säger något speciellt, men ja känner att de största behovet är att ja måste dra iväg en sväng, jag tror att under sportlovet kommer nog ja åka nån stanns, men de säger ja alltid med det slutar med jag är hemma och åker in och tränar istället.. 

Men nu ska ja försöka sova.. 

Sweeetdreams darlingar! 

Pusss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: