Är det så ?

2011-02-06 / 12:36:55
Nu är det så att jag kan inte bara sitta här och glömma bort min blogg det funkar ju inte så !
Men jag har inte haft ork att lätta mitt hjärta här och berätta om dagarna eller hur jag mår, men om man sammanfattar allt så är det utsidan visar inte hur insidan egentligen mår. Men nog om hur jag mår. 

Januari har vart en okej månad, mycket skratt och även lite ilska men det ska de va ibland. Har träffat ännu mer folk och jag har såklart också fyllt och fick världens underbaraste present, en tatuering som ja ska få imorgon ! 
När jag ändå är inne på morgon dagen kan jag meddela om att jag har ett stort prov i metod köket(kall kök), både praktiskt och teoretiskt. När det gäller att baka måste jag göra minst 5 saker, pga att jag redan har så högt betyg och så måste jag skriva bra på provet men det värsta är att jag orkar inte att plugga, har ingen ork! Jag har börjat glömma bort läxor/prov och kommer på dagen innan eller samma dag att man hade något, det är inte likt mig. Vad händer? börjar jag redan bli skoltrött eller vad händer? Jag vet att jag saknar en viss person otroligt mycket men tyvärr vill jag inte ha henne i min familj efter allt hon gjort som sårade mig, men jag vet att jag saknar dig syrran! Men nu ska jag ner och sätta en bulldeg och sen ska jag sätta mig i solen och läsa " Jag saknar dig, jag saknar dig av Peter Pohl". Skriver kanske senare ikväll eller imorgon när jag har haft provet och är ny tatuerad! 

Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: