Skolan !!!

2010-10-14 / 22:40:58
Kom hem för en stund sen efter att ha jobbat kväll i skolan , kan ju säga att det var helt underbart och super roligt :D. Förra torsdagen när vi var hade samma kväll och jag var i serveringen åkte jag hem för att jag inte mådde bra men idag var jag i köket då var allt kanon :D
Elin , Sara och jag ska dra och tåglufa till sommaren, underbart :D
Annars har jagh inte gjort så mycket inte, plockat ner mer saker från väggarna och packat ner mer i låder, snacka om att man har mycket saker..

Imorgon är det en helt vanlig tag i skolan och när man slutar för dagen ska Richard med mig hem :D
Vi ska bada tunna, renovera här hemma och sen ta det lugnt och ha en kanon helg.. 

Sitter och lyssnar på Flickan som lekte med elden av Stig Larsson. Ska lyssna klart på kapitlet sen ska jag sova innan klockan ringer klockan 5 imorgon.. 

Jag älskar dig♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: