2010-10-09 / 23:27:35
Igår efter skolan åkte jag hem till Richard och hade en helt underbar kväll. 
Vi spelade tv speö,kolla på american pie 1 och 2 sen lagade hans pappa mat och det var super gott.. Träffade hans farmor och farfar super trevliga:) 
Vi la oss runt tolv men kunde inte somna så vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord fram till efter tre. Vi somna och vaknade runt tolv, gick upp gjorde oss ordning sen körde hans föräldrar mig till Hallsberg. 
Kom hem vid tre och då hade mormor,moster och Sonny kommit vi käkade och sen tog jag det lugnt.. 
Jag tränade, duschade och käkade.. 
Nu har jag kollat på lyxfällan och bonde söker fru och sen pluggat.. Ska krypa ner i sängen och försöka sova men det kommer nog inte gå så bra för det är så himla tomt utan Richard.. 

På måndag ska Richard med mig hem och även på fredag så nästa vecka kommer va guld ! ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: