Aj,aj och åter aj

2010-05-07 / 16:00:59

Igår var 9A,9B och 9C till stockholm. Vi gick först på riksdaghuset och sen på nationallmuseét, kan ju säga att det sög.. Sen hade vi 3½ timmes fritid så det var att gå på stan:D Jag hittade två par linnen, tre par torsor,rengörning för ansiktet och sen rakhyvlar. Man kunde inte kolla i lugn och ro så man vart lite stressad. Sen vid 18.50 började filmen vi skulle se på Remember me, den var rätt seg i början men dom sista 10 min av filmen var absoult bäst på hela filmen.. Kom hem vid kvart i ett så det bara att lägga sig direkt.

Vaknade runt halv åtta men gick inte upp förens åtta. Gjorde mig ordning och åkte in till läkaren för att kolla två av mina födelsemärken, ena tåg läkaren boprt så kan ju säga att det gör ont nu.. Han bedövade och skärde bort den sen syde han tre styngn.. Nu sitter jag hemma oss Jessica och ska snart hitta på nått roligt:D
Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Ha en kanon helg och dag..

Pusss

- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: Anonym

gött o shoppa ialla fall:)

Kommenterat - 2010-05-07 / 16:53:57  | URL - http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har verkligen en jättefin design!!

Älskar den, vilket program har du använt? Svara gärna på min blogg, lättare att hitta kommentaren då. :D

Kommenterat - 2010-05-07 / 17:03:00  | URL - http://saifos.blogg.se/
Postat av: matilda

asmys i stockholm!

krya på dig med halsen hjärtat <3<3

Kommenterat - 2010-05-08 / 18:22:25  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: