Så himla trött

2010-03-29 / 19:21:58
Nu är jag så himla trött! Har simmar 1 km med matilda idag och är väldigt stolt över mig själv.. -
Sen i skolan hade Fredrik och Hagel hand om gympalektionen och dom hade styrka och det var jobbigt, jag har vart trött hela dagen, tror det var för att jag inte sov så mycket inatt får förska ta igen det...
Imorgon har jag musik prov och träning på kvällen
Onsdag har jag konfa så ska jag packa.
Torsdag efter skolan åker jag ner till västervik och kommer inte hem förrens mån/tis..

Nej nu ska jag gå och plugga musik sen kolla lite på tv innan det blir sängen för min del..


Pusss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

asskönt varre :D <3

Kommenterat - 2010-03-29 / 20:48:51  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja jag hoppas verkligen på det :D händer för din del då? Hur ska du fira påsk lovet? :D

Kommenterat - 2010-03-30 / 18:02:13  | URL - http://bellablogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: