Kanon helg!

2010-03-21 / 14:28:07
Kan min helg ha blivit bättre?

I fredags efter skolan hänge jag med Matilda hem, vi åt lite och sen satte vi oss vid datan och in väntade på att solstrålen Clara skulle komma:D Hon kom runt sex tiden och vi började med kycklingpajen som blev super god. Åt marängviss och massa godis. Satt och kolla på solsidan som är lika bra som alltid och sen A Walk To Remember hur underbar film som helst, alla tre låg och snyftade som det ska vara på en tjejkväll. Vi somnade strax efter filmen var slut.
Vi vaknade runt halv tio tiden har solen lös så underbart ute, vi käkade frukost och jag åkte hem strax där efter. Mamma hade hämtat mitt paket på posten med min kläning till skolavslutningen, super söt!!!! Ska lägga ut bild på den snart, promise. Annars så har jag pluggat på biologin och sen jobbat med bilduppgiften.. Kent och Gunilla kom förbi på kvällen men jag satt mest och kolla på tv och tog det lugnt.. Började övningsköra lit idag, gick helt okej..

Idag vaknade jag runt nio och det regna/snö ut och usch det gillar jag inte men det har smält bort hur mycket som helst och jag konstaterade att jag kan åka moppe hem nu:D! Annars så har övningskörde jag lite sen var va inne i stan och pantade brukar. Snart så ska jag och mamma ut och gå en sväng och sen ikväll ska jag se på världens helt underbaraste snyft film, Dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta, love it!

Så som sakt min helg har vart underbar!

Nu ska jag gå,

Puss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kommenterat - 2010-03-21 / 15:35:51
Postat av: Bella

Jag har varit med mina vänner och festat och sådära.. Vad har du gjort? :D

Kommenterat - 2010-03-21 / 15:36:13  | URL - http://bellablogg.se
Postat av: matilda

åh, vad fin bloggen är mimmi :D



och det var supermysigt i helgen, det gör vi om snart snart igen :D och åh, jag blir så avundsjuk när jag hör att du övningskör :( jag har ju evigheter kvar! och vad kul att du kan köra moped nu :D <3

Kommenterat - 2010-03-21 / 17:25:51  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: