Helt underbart!

2010-03-07 / 10:26:57

Hur underbart var det inte att resan  äntligen blev av till stockholm med Clara och Matilda? Vi åkte strax efter sju från Hallsberg till stockholm, när vi kom fram gick vi till bion och skulle se Avantar 3D, hade kanske för höga förväntningar men den var väldigt bra ändå. Efter åt åkte vi hem till Matildas bror och sov där. Igår så shoppade vi i stor stan i ungefär 7 timmar och det var super kul och man kände sig verkligen hemma, men tyvärr skulle man åka hem på kvällen.. Det har vart helt underbar och det här måste vi verkligen göra om :D<3
Jag köpte bara två saker men jag hade kul och det är huvudsaken.. Det vart en skjorta och pyjamasbyxor.

Idag blir det att plugga på biologi och musik prov men annars bara ta det lugnt. Kommer lägga upp bilder när jag väl får dom av matilda.. Nej nu ska jag fortsätta se Vasaloppet..

Puss


- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

stockholm var awesome :D lätt att det blir igen bara vi sparat på oss lite mer pengar ;) <3

Kommenterat - 2010-03-08 / 17:22:47  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: