äntligen helg!!!

2010-03-27 / 11:08:39

Gud så skönt nu är det äntligen helg men tyvärr går det alltid helgerna för fort..
Igår hade jag matte prov och det gick bra, annars så gick dagen väldigt fort, gick en promenad, kolla på finalen i Lets Dans..
Idag har jag inget planerat merän städa mitt rum och hämta hem min mopped, inatt ställer vi fram en timme. Ska gå en promenad med mamma sen också men får se om jag hinner.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hmmm menmen ha en kanon bra dag alla underbara människor..

Pusss


- Emelie ♥




Mår helt underbar förresten, :D

Kommentarer!
Postat av: Bella

Jag har myst och tagit de lugnt nästan hela dagen. Ikväll blir det middag med några tjejkompisar :D

Kommenterat - 2010-03-27 / 14:40:59  | URL - http://bellablogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: