oj oj!

2010-06-05 / 11:03:27
Det blir bara längre och längre efter gångerna jag skriver i min blogg men har liksom inte orkat..
min klass har vart på klassresa till Berlin mellan 29/5-1/6 och det var super, det som hände i berlin stannar i berlin..
Men resan var guld värd och det är minnen för livet..
Annars så nästa vecka är det redan skolavslutningen och jag slutar nian, kan ni fatta att det har gått fort !
Kommer sakna min klass så otroligt mycket.
Måndag - blir en vanlig dag, Antia(våran lärare) ska bjuda oss på jordgubbstårta:D
Tis- bränbollsdagen hela dan
Ons- Städ + sune dagen och på kvällen avslutningsmiddagen
tors- skolavslutning
fre - sista natten med gänget till skara
lör - åker jag till tese(frankrike) i en vecka..
Sen till stockholm och fira midsommar och sen jobbar jag resten av sommaren på Wetervik :D
Nej nu ska jag fortsätta baka bullar.

Pusssss

- Emelie♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: