Sommaren är allt bra underbar!

2010-07-10 / 10:19:20
Jaa vad kan mer begär av sommaren?
Sol,bad,jobb och sommarflörtar :D

Andra veckan som är full av arbete och nästa vecka är den lika full.
Igår skulle jag jobba kväll med fick ledigt och det var det värt, kvällen var guld!
Familjen oveergaard och två vänner till kom ner, vi käkade mat, satt och snackade. Jag vissade runt i huset och tog fyrhjulingen och visade runt med Peter och sen Tommy. Senare drog alla ungdomar upp och badade i broken fast jag hoppa det och badade i tunnan och bastade istället.. Peter och jag var ju bäst på att starta bastun, det krävdes fyra män att tända tunnan och jag pch peter klara bastun själva.. Vi satt och basta, bada tunna och sen vid tolv tiden tog vi fyrhjulingen upp till broken och tog ett natt dop vart ju ett nakenbad, och sen tillbaka och bastade. Duschade, satt och snacka och sen la oss och sova vid två tiden men kunde inte sova låg och kolla på klockan nästa hela tiden..
Och när man vart väckt vid halv åtta var man helt död,men var bara att gå upp göra sig ordning och sen ta det lugnt. Ska snart in och servera på två bröllop, börjat ett slutar sju eller åtta, Maria,Markus och Peter kommer tillbaka ikväll så det blir att basta igen.... Men nu ska jag göra mig ordning och gå sen sova en stund lite..

Kvällen var guld igår, minnen för livet..

Puss ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: