Allt känns så.....

2010-07-17 / 09:53:23
Allt känns så himla jobbigt just nu.
Jag har ett sommarjobb som jag trivs på, har underbar vänner och en helt underbar familj men ändå är det något som gör att jag mår så här, det kan va saknaden efter dig eller att mina drömmar gör mig så förvirrad..
Kan det ha vart kärlek vid första ögon kastet ?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med allt det här, men som tur har jag Madde som jag kan prata med och hon förstår hur det är...

Idag ska jag in och träffa Madde, sen ska vi iväg och jobba på räkfrossan ikväll.
Imorgon är jag LEDIG! Annars har jag två fulla veckor till framför mig, har gjort över 100 timmar på tre veckor, det är väldigt bra!
Nej men nu ska jag ut och gå.

Puss ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: