klantig eller vad?

2010-01-25 / 22:34:08
Hur klantig får jag vara egentligen?
Imorse när jag hade gjort mig ordning och skulle sätta mig varför tv så vart jag lite små trött och råkade somna, två timmar senare vaknade jag och så att klockan var nio. Hade missat bussen och ingen kunde köra in mig, då var det bara att stanna hemma..  Men min dag har ändå rullat på, pluggat lite,städa och sen vart i örebro med mamma.. Jag skulle inte köpa nått men det var till slut en väska eller tyggpåse som jag ska ha till träningarna och sen en t-shirt till träningen. Kollade på guldbagegalan och nu sitter jag här ska snart krypa ner till sängs och fortsätta sms med underbaraste Tony..

Veckan kommer vara ganska fullbokad.
Imorgon är det skolan,träning och pluggande.
Onsdag, Fysikprov,konfa,föräldrarmöte och plugg.
Torsdag, SO prov och träning.
Fredag, Till örebro och sova hos en mycket saknad Sara Oliv.
Lördag, är hos Sara sen hem och sen får ja se vad som händer.

Ja som sakt en fullbokad vecka fram till lördag eftermiddag. Och nästa helg så kommer Tony hit :D
Ja vad mer kan jag säga, jag älskar livet !!! 

En varm kram till alla underbara människor.<3 

- Emelie♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

synd att du försov dig :( men kan förstå att det var skönt på ett sätt :D <3

Kommenterat - 2010-01-26 / 16:20:50  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: