Kan det blir bättre?

2010-01-26 / 15:59:19
Kan man må bättre? Nej tror inte det, visst jag är sjukt trött och har ont i huvudet men jag mår ändå kanon bra:D.

Min dag har vart okej, skolan rullade på som vanligt. Fast vi började med musik idag och visst det kanske inte är det roligaste ämnet men det ska ändå bli kul att ha det.. Svenskan/läs var seg men den brukar vara det.. Jag har verkligen sätt fram imot bilden, har gjort klart tre bilder av sex så det känns skönt men det är ändå väldigt jobbigt. Det kommer upp bilder sen när prinsessorna är klara.. Jag kom hem runt tre och det första jag gjorde var att sätta på kaffet, snacka om att jag var kaffesugen:). Sen fick jag en glad nyhet, min telia räkning var inte så dyr som jag trodde den skulle vara, så nu ska jag ta bort sminket,sätta mig ner och plugga fram tills maten är klar, sen plugga mer och det bästa till sist åka in och träna aerobics, fast step up ser jag mest fram imot och det är två dagar dit.

Imorgon är det skridskor på gympan , fysik prov och jag känner mig osäker:s och sen konfa..

Nej nu måste jag chilla ner,
En jätte varm kram till alla underbar människor ute i kyllan.

- Emelie♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

haha, oh. jag önskar jag kunde träna, men jag ska nog försöka med det nästa vecka, har bara inte haft tid och sånt nu ;) <3

Kommenterat - 2010-01-26 / 16:21:15  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: