HELG:D

2010-01-22 / 16:48:39
Hur undrbart är inte det ? Två dagars ledigt, fast det kommer bli en del pluggande för mig..

Idag har det var en bra dag, det börjar med sovmorgon och att mamma gör in mig, sen elevtid och engelskan fast
vart  väldigt trött under lektionen och under matten.
På slöjden jobbade jag på och på elevensval var jag på tekniken och höll på med mitt rum..
Efter skolan trog jag hem, mamma hämta mig vid bussen, tack världens bästa mamma. Åt mat och sne kollade Tomas pappas arbetskamrat på min data och nu går den ännu snabbare:D ..
Snart så ska jag ta bort sminket,byta om och bara slappa, ska se på let´s dans ikväll och tjocka mig i godis:D.

Imorgon ska jag ta en promenad och sen plugga hela dagen med FYSIK och SO!!! ..

Pappa ropar på mig i trappan och undrar om vi ska spela kort, men han fuskar hela tiden men spelar ändå;).

Ha en fortsatt underbar dag och varma kramar till er.


- Emelie ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: