Hejsan

2010-01-16 / 22:50:53

Hej där ute i mörkret!
Håller på att designar min blogg men vet inte om det är bra, det får duga så länge.
Annars idag så har det vart lugnt, skulle vara med Sara men mådde inge vidare i morse så det blev inget.
Imorgon ska jag och mammsen ta en långpromenad sen måste jag städa och sen ska ja plugga lite.
I veckan började jag träna på aerobice och step-up det var super , ska prova på core non gång också.
Nästa helg kanske Tony kommer, hoppas han gör det<3.

Nu ska jag krypa ner till sängs med en bok och bara slappna av..

Puss

Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

kul att du skaffat blogg igen :D <3

Kommenterat - 2010-01-17 / 11:47:19  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: