Hej:D

2010-01-21 / 22:06:31

Nu är man hemma igen efter ett pass  med Step up, det gick väldigt bra, men tänaren var väldigt speciell.. 
Min dag har annars vart helt okej.
Fysiken var lite jobbigt för jag förstår inget men får ta det med nypa salt och försöka.
Engelska och Svenska håller vi på med gamla nationella prov. Matten gick helt okej.. Luchen var som vanligt. På svensk/engelskan kollade vi på film och sista passet som består av SO 1h 30 min och vi kollade bara på två filmer. vi gick till bibblan och satt där en stund sen gick vi till bussen. När jag väl kom hem, började jag med maten, åt, plugga lite fast det vart med måla till bilden. Sen iväg på träning.
Kom hem, åt,duschade, gjorde klart allt för imorgon och nu sitter jag här..
Ska snart krypa ner till sängs:D

Imorgon får jag sovmorgon super skönt..
Annars kommer det vara en lugn och underbar fredag.

Nej nu ska jag krypa ner till sängs,

Pussss


- Emelie ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: