Hej

2010-01-19 / 21:27:39

Det finns en rad massa posetiva och negativa saker om vintern, men ändå vill jag bara ha vår nu...

Men iallfal, min dag har vart helt okej ..
Började med att jag vakna lite illamående men gick ändå till skolan.
Sen rullade det på, tekniken gick riktigt bra, är nästan klar med mitt rum har bara lite smådetaljer kvar att göra.
Svenska/läs var rätt seg,somnade nästan. Lunchen satt vi i matsalen nästan hela tiden. Bilden började vi gå igenom till konsthistoria provet och sen hade vi bara matten kvar för dagen.. Men på matten så satt vi och snackade mer än och pratade, fast Agnes,Anna och Matilda var elak mot mig:/.. Kom hem vid tre, lagade mat, pluggade och sen åkte jag in på Aerobic/kondition, det var inte lika kul idag som förra gången men det gick..
Kom hem, åt, duschade och gjort ordning till imorgon. I skolan imorgon kommer mina klasskompisar får ett gött skratt när dom ser mig åka skridskor, jag är som bambi på hal is:P..
Sitter och funderar på om jag ska ringa Tony eller om ja bara ska lägga mig och läsa.

Sweetdreams och ha en underbar dag imorgon:)

Puss


- Emelie ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: