Hej

2010-01-18 / 17:29:54

Hallo ute i snövädret.
Snöar det oss er också? Här har det snöat hela dagen, är det bara jag eller längtar ni också till våren?

Skolan idag var väl sådär, det beror inte på någon det är nog mer på mig själv.
Imorse när jag vaknade så mådde jag väldigt illa men trodde det var pågrundav att jag inte ätit nått, det gick över en stund men kom tillbaka. Trodde först det var för mensen men sen kom jag på att jag hade min mens för en vecka sen. Men gick till skolan iallfal och var trött, ont i huvudet och mådde illa sen en massa andra tankar rörde sig runt i huvudet.
Efter 1 h 20 min So på morgonen så hade vi språk och svenska, och på svenskan mådde jag inge vidare men tänkte det var nog för att jag inte hade ätit så efter lunchen så kände jag att jag inte orkade med gympan eller livskundskap så ringde mamma och sa att jag åkte med henne hem..
När jag väl kom hem, la jag mig på soffan, åt lite mat och la mig igen och somnade i 10-15 min och det behövde jag verkligen.
Sen tog jag en mugg kaffe och satte mig vid datan och började ren skriva So, och nu har det gått 1h 30 min sen jag började, men avslutar inte än även om jag har ont i huvudet. Ska se om jag orkar skolan imorgon, det måste jag göra för annars blir det ingen träning för mig och det vill jag verkligen inte missa.

Ha en underbar kväll alla underbar läsare.

Puss

Emelie♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

Hoppas du mår bättre snart mimmsi :) <3

Kommenterat - 2010-01-19 / 16:53:02  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja, men du ska ju göra vad du känner är bäst och vad som blir mest praktiskt att ta sig på :) <3

Kommenterat - 2010-01-19 / 17:16:25  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: