Hej :)

2010-01-17 / 19:40:01

Idag så har jag inte gjort nått speciellt, i mitt senaste inlägg så sa jag att ja skulle ta en promenad med mamma och vi gick en runda... Efter det la vi oss på soffan med varsin apelsin,bullar, kaffe och kollade på dag-otto. Sen började mamma med maten och jag satte mig vid datan och funderade på hur jag skulle göra min blogg. Jag åt mat och sen började jag fixa med mitt rum vi ska bygga i tekniken och 2 timmar senare kommer mamma upp och trodde jag hade somnat för det var så tyst, duschade , fixa till lite kvällsmat och nu sitter jag och kollar på "Vad blir det för mat". Ska kolla på "en annan del av köping" senare men innan det ska jag nog sjunga singstar. 

Imorgon är det skola och det är en ganska lugn dag. 
Ha en fortsatt bra kväll och ha det bra imorgon.. 

Puss

Emelie♥  

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: