Hatar det här!!!!

2010-01-27 / 20:22:56
Hatar verkligen det här med snön, varför ska det komma ännu mer? Räcker det inte med det vi hade?

Mitt förra inlägg så hade jag långrast innan provet och kan ju säga att det gick åt helvetet.. Magnus skrev provet själv och man ser inte ett skit vad han skrev stavfel och konstigt förklarat.. Men nu är det över.
Gick till konfa och var väl så där, mådde ingr vidare hade ont i huvudet. Hämtade min mobil efter åt så nu är den tillbaka:D. Kom hem lagade mat, fick bli taco. Plugga lite SO men när mamma förhörde mig kunde jag alla 40 frågor i ordlistan.. Ska snart ner och kolla på Andra Avenyn, funderar på att ringa Tony eller så skiter jag i det, nej nu ska jag gå.

God natt och ha en bra dag imorgon.

Pusss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: