Håltimme

2010-01-27 / 12:25:40
Nu har man haft en seg förmiddag.
Det började med att på svensk/engelskan satt vi och kollade på film. På matten somnade jag och engelskan hade vi nationella prov, fast det är gammla. Lunchen var som vanlig och sen hade vi inge idrott och nu har vi långrast fram till fysiken och vi har prov och kan seriöst ingenting, men det får gå som det. Efter skolan blir det att gå till konfa och sen hem och plugga på SO.. Men nej nu ska jag se när Agnes och Clara spelar Wii. Anna och Matilda göra sockerkaka..

Snöar det hos er också? Här vräcker det ner och det är svinkallt..

Men jag skickar iallfal en varm kram till er som vill läsa min blogg:D.

Föresten jag LÄNGTARn sjukt mycket till fredag, då blir det att åka till Sara, det komer bli guld. Kanske tar med mig kameran så jag laddar upp sen..

Puss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: