God morgon:)

2010-01-17 / 11:49:59

Dagens väder är kallt men ändå så är det bara -3 grader:o..
Snart ska mamma och jag ta en promenad sen ska jag plugga lite känner att jag behöver det, för om 1 vecka har vi so prov och kan inget, menmen. Annars blir det en lugn dag imorgon är det skolan igen..

Mina tankar är så förvirrande, min inre röst säger att den vill gå i kumla men min hjärna säger hallsberg nu tänker jag på gymnasium och jag vet inte vad jag vill . Sen är det en massa känslor och tankar runt Tony och jag vet inte vad det jag vill, men måste ta tag i det här. 
En sak gör så jag mår bra och det är att Rasmus Hellqvist äntligen har släppt mig.. Jag gjorde slut för över tre månader sen och inte förens nu har han äntligen släppt mig och det är hur skönt som helst.. Men det ska bli så skönt att slippa  hela jälva sjöängen när man slutar, men ändå kommer jag sakna klassen och vissa lärare. Nej nu ska jag inte sitta här och deppa nu ska jag tänka posetivt och njuta av stunden, ska funderar ut nu ordäntligt på vilken linja jag vill gå och sen vilken skola. Ska det bli Hotell-och resturang, livsmedel inrikning butikskok/chark, handels-och administrationspogramet jag vet inte vad jag ska går, kan ni inte  hjälpa mig och ge mig förslag eller så? nej nu ska jag gå,

Puss

Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

tycker du ska tänka igenom vad du tycker är roligast och vad du kan se dig själv hålla på med i tre år :) <3

Kommenterat - 2010-01-19 / 16:51:42  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: