:)

2010-01-28 / 18:10:47

Hejsan ute i kyllan och snövädret!

Hur är det med alla?
Själv har jag sjukt ont i magen och är trött men ser fram imot träningen om två timmar:D .
Idag så har skolan vart okej, fick tillbaka fysik provet och fick G. Hade so prov och fick total bläckaout när jag skulle skriva menmen, ska om man skulle ha VG-MVG skulle man ha hemprov och lämna in det imorgon har suttit nu i två timmar och är inte klar än, shit hur kommer det här sluta.. 

Imorgon kommer det nog inte komma in något inlägg pga att när jag slutar för dagen kör pappa mig till SARA:D Längtar som bara den, saknar henne så himla mycket har en del att berätta.. Kanske blir ett inlägg på lördag får se om jag hinner/orkar..
Nej nu måste jag faktist fortsätta med pluggandet.

ibland känner jag mig som en osynlig skugga vid din/er sida, vad är det som är fel , eller är jag inne på helt fel tankar? Jag vet inte vad ja ska tro :s

Pusss,

- Emelie

Kommentarer!
Postat av: matilda

syftar du på oss så är du ingen skugga för mig mimmi :( men om du känner så så får du försöka ta för dig mer. ha det kul hos sara :D älskar dig <3

Kommenterat - 2010-01-29 / 16:48:55  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: