:D

2010-01-20 / 17:51:02

Vad ska man egentligen göra med sina känslor för dig? Jag är helt dum i huvudet som gör så här men får hoppas det funkar!

Men skolan idag har vart helt okej. Började med svensk/engelska och jobbade på med SO.
Sen gick Matilda,Agnes och jag upp till Yvonne (syon) skulle söka linje. Första hans valet blev hotell- och resturang på Alléskolan och andra valet blev livsmedel på Vigrinska.. Sen matten gick helt okej och på engelskan hade vi gamla nationella prov och det vart svårt, men man fick ett underbart skratt. Det var knäppt tyst och helt plötsligt kurade Matildas mage, och det lätt väldigt högt. hahaahah:). Lunch och sen gick vi hem till Clara och böt om till idrotten och gick upp till IP. Väl där upp så skulle vi åka skridskor, om ni tänker er bambi på halis så förstår ni hur jag är på isen. Men det gick helt okej. På NO vart jag så sur på mig själv att jag inte fatta vad det handlar om och så har vi prov nästa vecka:( men det får gå som det går..
Kom hem runt fyra, gjorde mat, brorsan kom och nu sitter jag och pluggar ska göra det fram till nio ingefär för då börjar Andra avenyn..

Nej nu måste jag chilla ha det underbar.

Puss

- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

skönt att du äntligen valt :D

Kommenterat - 2010-01-20 / 18:23:48  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: