Ännu kallare:S

2010-01-30 / 20:07:42

Usch nu vissar tempraturen på -20 och det är fullmåne ut.
Det kommer bli ännu kallare, kan inte värmen komma snart? Kanske våren hade ju vart underbar.
Men iallfal så har jag ju inte skrivt ett inlägg sen torsdag innan träningen.

Igår efter skolan så åkte jag hem till Sara, och det var en helt underbar kväll.
Vi fikade, gick på stan och kollade runt i affärer och på marken. Kom hem till henne runt halv sju tiden och började med maten. Vi snackade och skrattade en del, hennes pojkvän var där också..
Dom körde hem mig idag vid tolv tiden, och när ja kom hem gjorde jag mig ordning och sen åkte vi till min kusin Madde, hon fyllde i torsdag. Kom hem igen runt fem och sen har jag inte gjort så mycket.
Ikväll får jag se vad som händer, kanske ser på Robinson eller något annat.

Imorgon ska jag och mamma gå en långpromenad annars inget in planerat..


Fredagen var guld


Nu ska jag nog ta mig nått och äta..

Puss

- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

vad mysigt ni verkade haft :D kul att höra! <3

Kommenterat - 2010-01-31 / 11:33:14  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: