Vad tar tiden vägen?

2010-02-11 / 18:58:49
Var tar dagarna och tiden väger? Nyss vart det ju lördag när jag skrev in mitt inlägg trodde det var igår jag skrev men icke sa nicke;).
Men kan dra veckan i korthet.
Måndagen var som vanligt merän att framåt kvällen hade jag veber och var täppt i näsan
Tisdag, gick ändå till skolan även om jag mådde skit. Hade första nationella prov i svenskan idag, läsförståelsen och det gick nog okej. Tränade på kvällen även om jag inte mådde så bra.
Onsdag var det nog inget speciellt, eller jo vi började med biologi :D och sen åkte vi skridskor på gympan.
Idag så hade vi nationella prov i svenska igen skrivuppsatts det gick väl okej tror jag, huvudsaken att jag kommer klara det.. Jag mår inge vidare, nästan rinner och nyser och har ont i halsen så det blir ingen träningen ikväll och det suger:/.. Imorgon får jag se om det blir någon skola för min del men tror jag ska stanna hemma för att krya på mig..
Nu ska jag fortsätta skriva SO och lyssna vidare på musiken innan jag hoppar in i duschen.,

Puss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

krya på dig sötnos! <3

Kommenterat - 2010-02-12 / 15:48:57  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: