Underbart!

2010-02-06 / 10:49:57

Hur underbart är de tinte att får vara hemma själv i tre dagar ? Jo underbart.

Den här veckan har gått med rasande fart, kändes att nyss var det måndag . Men den här veckan har det blivit väldigt bra träning:D I tisdag tränade jag step up för aerobic var inställd onsdag 7 km på längdskidor(första gången i mitt liv) och sen torsdag step up! Trodde jag skulle ha träningsvärk men det har jag inte och ändå har jag tagit ordäntligt!:D. Igår när jag kom hem var man ensam hemma , så jag började med maten så bestod av en stor sallad,rotfruket och lax,super gott! lägger upp bild senare idag. Annars sjöng jag singstar, städade mitt rum och kollade på Lets Dance.
Idag vaknade jag vid fem och trodde jag hade försovit mig men insåg att det var lördag och sov till halv åtta.
Gjorde ordning frukost,kolla tv och sen gjorde mig ordning. Snart ska jag ta en långpromenad, förberead maten som blir broccolipaj eller kycklingpaj. Efter det ska jag läsa engelskaboken vi ska skriva redovisning om, måla lite på bilden och sen om jag orkar jobba med SO.

Tony skulle ju komma idag men han är "sjuk" påstår han.
Men ajg vet inte hur det ska bli, jag tror det är lika bra att jag glömmer honom. Om det skulle vara så att det var meningen att vi skulle bli tillsammans skulle vi isåfall redan har träffats.

Och när jag la tarot kort igår så sa det att jag måste ta tag med en ska i taget och inte allt på en gång och det ska jag börja med, göra klart allt i skolan lugnt och försiktigit och kärleken kommer när det är tid och mening för det.. Den kommer när man minst annar. Bättre vara singel och fir och kunna göra vad man vill än att vara tillsammans med non och inte kunde göra allt!
Men det är ju underbart att ha non vid sin sida att ligga och mysa framför tv eller bara sitta och prata men som tur har man VÄRLDENS bästa vänner som man kan umgås med om man känner sig lite ensam och nere.

Om två veckor blir det storstaden STOCKHOLM och se på Avantar 3D det kommer bli guld :D

Nej nu ska jag ta på mig och ut och gå..

Ha en underbar dag och tänk på att ta vara på tiden och inte sitta och deppa, du annar inte hur mycket dina vänner betyder för dig!

Puss
- Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

vad glad jag blev över att läsa detta mimmi :D det är skönt att du börjat se positivt på saker och ting och börjat ordna upp saker som krånglar! <3

Kommenterat - 2010-02-06 / 13:56:22  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: