Trött!

2010-02-01 / 21:14:14
Snacka om jag är trött nu.
Har jobbat klart matten,sökt fakta till So om tarotkort och sen har ju fixat med min nya msn med kontakter och massa. Men annars har det vart en bra dag men som vanligt på måndagar är man väldigt seg.
Efter skolan idag hade Agnes,Matilda och jag snöbollskrig med Fredrik,Martin och Hagel. Ingen kasta på mig , men efter jag putta ner fredrik i snön kasta dom :s Men tycker mest synd om Matilda..
Men när ja kom hem hade mamma gjort underbar middagen sen vart det att göra matte och läsa om tarotkort.
Så snart ska jag stänga ner och göra mig ordning för sängen.

Puss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

haha, åh, det var så kul. men jag hann ju inte ens ut från skolan förrän jag åkte ner igen :( <3

Kommenterat - 2010-02-02 / 22:18:10  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: