SEMLE DAGEN !

2010-02-16 / 10:51:40
Ny vecka och hoppas verkligen den här veckan går lika fort som förra..
Nästa vecka har man sportlov snacka om skönt.. Nästa måndag ska jag,Matilda,Agnes,Clara och hoppas att Anna också hänger med till STOCKHOLM! Det kommer bli guld..
Idag är det semle dagen och ska tjocka mig i smelor, en stor besvikelser är att vi  inte får non i skolan :(..
Efter skolan idag ska jag till örebro och ta första sprutan av tre mot livmoderhalscanser..
Ska bjuda mamma på fika bara föär hon är världens bästa..

Nej nu ska jag leta vidare på fakta om tarotkoreten.

HA en kanon vecka..

Pusss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

det blir guuuld i sthlm :D:D även om inte anna kan komma med :( men så ärre ibland! :)hihi, ååh semlor <3<3<3 jag hatar dem för att vi inte får några :( haha men åh vad kul med stockholm:D <3

Kommenterat - 2010-02-16 / 15:01:51  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: