:S

2010-02-03 / 08:32:26
Fy fan säger jag ! Det här är det värsta jag har vart med om. Det snöar och blåser som bara den och  när jag gick till bussen var det oplogad väg och snö upp nästan till knäa pga att det har blåst så mycket.. Så just nu fyser jag som bara den.. Men idag ska vi åka längdskidor i zinkgruvan för att få ta klassikern, känner mig inte så peppad än men det kan ju bli ändring på det, kommer ju vara med världens underbaraste tjejer, Matilda,Agnes och Clara synd bara att inte Anna kan komma med..  Men nu ska vi ha svensk/engelska..

Puss

- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

gick ju fint! :) <3

Kommenterat - 2010-02-03 / 17:22:06  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: