Lördag

2010-02-13 / 10:31:22

Igår var jag hemma från skolan, mådde inge vidare.
Så min dag var helt okej, gick en liten sväng ska ju inte över anstränga mig , sen såg jag på tv hela dagen nästan.. Var inne i stan och handlade med mamma.

Idag så ska jag snart gå ut och gå, jag mår fortfarande inte så värst bra men det är bättre och det är skönt att får gå ut och röra på sig. Ska kanske plugga lite SO om jag orkar annars har jag inget inplanerat..
Är det bara jag eller har den här veckan gått fort? Nyss var det måndag och nu lördag!

Imorgon är det alla hjärtans dag, har jag non beundrare där ute som vill ge mig en ros eller ett chokladhjärta?
Jag ska iallfal vissa min kärlek till mina föräldrar genom att ge dom frukost på sängen och sen baka non efterrätt. Sen fyller Sandra Andersson år , måste komma på nått att ge henne, hmm men vet inte vad jag ska ge henne..

Sen går man bara en vecka till i skolan sen är det sportlov i en vecka och då ska man åka till Stockholm med tjejerna<3:D

Nu ska jag ut en sväng,

Ha en kanon dag!

Puss

- Emelie ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: