Glad Alla HJÄRTANS Dag <3

2010-02-14 / 22:25:18
Glad alla hjärtnas dag alla underbara människor:D.
Har alla fått en ros, en kram eller ett chokladhjärta av non som tycker om dig? Jag hoppas att du har fått det och att du har haft en kanon bara dag!


GRATTIS SANDRA på 16 årsdagen:D





Idag så har jag tagit det lugnt, vart ute och gått, suttit ute i solen och sen städat. Igår var jag i örebro och lämnade in mina skor och köpte ett par nya. Köpte två par trosor och en kjol som det kommer en bild på..
Jag letade efter ett snyggt linne eller non skjorta men hitta ingen som passa mig..

Imorgon ska man tillbaka till skolan sista veckan innan lovet! 

men nu ska jag sova..

Puss

-Emelie ♥



Kjolen jag köpte!




Skorna jag köpte!

Kommentarer!
Postat av: matilda

jättesnygga grejer :D



glad alla hjärtans dag <3

Kommenterat - 2010-02-15 / 09:00:46  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: