EN DAGKVAR!!!

2010-02-18 / 18:10:33
Snacka om att veckorna går fort nu! Det är bara en dag kvar i skolan sen har vi sportlov och kommer vara fullbokad hela lovet som det ser ut nu, sen går man några veckor och sen har man Påsklov, några veckor till sen sommarlov! Snacka om det går fort sen har man en del saker i skolan att hinna med,
* SO redovisning
* Musikprover/inlämning och redovisning
* Bild inlämning och Prov
* Engelska nationella
* Matte Nationella
* NO ämnes nationella, fysik eller kemi!( hoppas kemi)
* Biologiprov 2 st och sen 1 inlämningsarbete
* Ha egen gympa lektion och sen skulle vi ha nått prov har jag för mig.
Sen tror jag inte det var något mer, sen har vi lovdagar lite här och var. Tänka på klassresan,skolavslutningen,sista natten med gänget(om det blir nått), kanske till Frankrike med Konfa, fixa skoltröjor, börja jobba och umgås med mina udnerbara vänner.
Jaa som sakt det är en del saker man ska ha klart innan sommarlovet. Men med ett posetivt inställning klarar man allt!

Nu ska jag forsätta jobba vidare med SO , sen in och träna Step up !

Puss

- Emelie♥
Kommentarer!
Postat av: matilda

det blir toppen:D detta kommer gå i rasande fart och jag hoppas vi kan gå ut och vara nöjda med betygen :D <3

Kommenterat - 2010-02-19 / 16:40:10  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: