Trött!!

2010-08-18 / 10:54:36

Hur kommer man orka gå upp klockan 5 i ett års tid?
Dagarna blir så långa/sega och sen är man trött och ändå kan man inte lägga sig i tid på kvällen.
Igår så laddade jag  upp lite bilder från sommaren men inte allt. Annrs så var skolan helt okej och efter skolan drog jag till Örebro för att ta sista grasisprutan men då hade dom ändrat öppe tider för öppet hus till idag så det var ju bara att åka hem igen så efter skolan idag ska jag till örebro igen:/ .
 
På fredag efter skolan ska jag träffa Madde och sen blir det att ta tåget till Stockholm :D
Ska träffa Ville och eventuellt familjen forsman. Ville hade har fyllt och kunde inte komma tidigare så åker ner nu till helgen nästa helg blir det att jobba och sen ska jag eventuellt åka upp igen till stockholm för att träffa Tommy eller så kommer han ner :)

Peter, vad känner du i egentligen? Kan du inte bara lyssna till ditt hjärta!





Allt jag vill är att du ska berätta


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: