Natten till 5 augusti

2010-08-05 / 01:02:22

En dag på jobbet kan vad som helst hända. Ena turen/dagen är det så segt att man somna och nästa stund är det så mycket att göra att man helt plötsligt är tillbaka i hamnen, så var det sista turen idag. Vi hade de lugnt men sen kom alla på engång och ville fika/dricka men det gör inget, det blir bara roligare..

Efter jobbet hämtade jag ut mina tåg biljeter. När jag kom hem så hade Emelie,Börje och Ylva kommit, så vi grillade, spelade kubb och satt och tjötade. Nu är klockan 01.00 och ska krypa ner i sängen snart. Senare idag så jobbar jag bara mellan 15-17 så det är lugnt, ska hjälpa min syster att flytta till lägerheten innan och efter jobbet. Imorgon är jag ledig heladagen, så antinge blir det att hjälpa syrran eller så får jag hitta på något annat.
Lördag jobbar jag kväll och söndag jobbar jag från 8-17 så då är de hel dag, sen jobbar jag måndag och tisdag.

Efter jobbet på tisdag kör syrran mig till Madde och vi ska försöka ha en tjejkväll medans hennes kille är hemma;) Sen på onsdag 11.15 sätter jag mig på tåget ner till vänersborg och kommer inte hem förrens på söndag eftermiddag så det blir lite semester innan skolan börjar igen. 

Nu ska jag krypa ner i sängen..

- Saknar dig mer än jag vågar erkänna


Emelie ♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: