Hemma igen efter många beskymmer!

2010-08-15 / 22:39:02
Hemma igen efter ha vart nere i vänersborg som ha vart helt undetbart!
Åkte ner i onsdag och tåget var 40 min försenat men det gjorde inget, när ja väl kom ner så möte mormor upp mig och vi åkte hem till henne, käkade mat och sen gick vi ut på en promenad. Dagen gick fort och somna rätt tidigt. Torsdagen var lugn, handla,promenad,snacka och bara njuta..
På fredag åkte vi först till överby och sen åkte jag hem till Peter, helt underbart<3
På lördagen åkte jag hem till mormor och vi hade så himla mysig, tack för att du finns..
Och sen dagens bekymmer. Mitt tåg skulle gå 11.55 mend et vart försenat förs 10 min och sen är det inställt och ersättnings bussen skulle inte komma förrens om en timme och hade vart tvungen att byta buss i herrljunga. Så jag frågade mormor och Nisse om dom kunde köra mig till Götene och sen skulle mamma och pappa hämta mig där och det gjorde dom ! Så dom körde mig till götene, vi käka mat och sen böt jag bil och åkte hem.
När ja kom hem så packa jag upp allt,tränade,duscha, och sen sitter jag här..

Imorgon börjar skolan igen,´och är rätt nervös + så ska jag upp klockan 5 och kan inte sova..
men ska försöka.-.


Jag saknar dig redan


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: