Hem

2010-08-22 / 09:11:25
Vaknade för 30 min sen och har gjort mig ordning för att dra mig till centralen för att åka hem.. 
Här ifrån till centralen tar en timme så vi ska strax åka bara Ville blir klar snart.. 
Igår så vakna vi runt lunch, gjorde oss ordning och åkte till Globen och åkte upp på den, underbart! Sen drog vi hem till Angelica och Jerry och satt där och snacka en stund. Åkte hem och sen käka vi, gick en promenad och sen kolla filmer, Farsan, Euro trip och scery movie 4 somna inte förrens vid 3..

Medans jag har vart här upp har jag verkligen kunna funderat på allt om hur jag känner för dig och vidare..

Imorgon är det skola igen och har en vecka framför mig, nästa helg jobbar jag fredag och lördag det är skönt behöver lite extra pengar nu,... Men annars blir det nog en ganska lugn vecka.. 

Nej nu måste jag lämna datan och fundera på vad jag ska köpa till frukost.. 


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: