Det är svårt!

2010-08-03 / 22:25:09

Jag vill verkligen berätta hur jag mår och känner men jag kan inte lätta mitt hjärta och bara berätta istället låser jag det inom mig och låter det försvinna av sig själv med tiden, men funkar det i längden? Jag vill ringa/sms och berätta hur det egentligen är,vill kunna lita på att du ställer upp och säger det ordnar sig finns här, men hur ska man kunna veta att det finns non som säger så när man inte berätta hur man mår?
Jag vill att alla andra ska lätta på sitt hjärta och säga hur dom mår jag ställer upp men varför kan jag inte lätta mitt hjärta till non och säga hur jag egentligen mår? För sanningen är att det inte är värst bra, vill inte sitta och beklaga mig eller berätta varför här, men i själen känner jag att det är något som fattas, nått som tynger mig jag vet inte vad som händer med mig.

Mina tankar och känslor runt dig går inte att beskriva.
Dom senaste två/tre veckorna som har gått sen allt hände har jag förändrats, jag vet inte vad det är, men emellanåt mår jag jätte bra och sen är jag så nere i tankar och funderingar att jag inte känner igen mig själv, vad händer? Jag kan inte gå runt så här längre, kan ine gå runt och känna så här eller må så här. Måste ta tag i det innan skolan börjar och ett nytt kapitel men när ska man våga ta steget och berätta?





- Someone´s watching over me


Emelie ♥

Kommentarer!
Postat av: matilda

det är det jag säger. du måste prata. om inte med mig, så med nån annan du litar på eller en vuxen. <3

Kommenterat - 2010-08-04 / 21:01:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: