Ännu en dag

2010-08-19 / 18:02:48
Imorse vaknade jag 1 minut innan klockan ringde, så det var bara att gå upp och göra sig ordning med allt till skolan och ta bussen till Askersund och vidare till Hallsberg sen..
Dagen rullade på väldigt bra, vi hade praktist och teoretisktarbete idag. VI vart indelade i två grupper och grupp 1 skulle va i servering och grupp 2 va inne i köket och fixa lunch och fika.. Det vart krovstronganoff och sen kladdkaka :D. I serveringen gick vi vart allt stod,hur man ska klä sig och vad vi ska köpa, hygien och sen öva vi på att bära tallrikar,det franska sättet är lättare än det tyska men jag ska lära mig det tyska!.
Efter skolan tog jag bussen hem och somnade till och bussen från askersund och hem satt jag och pratade med min kusin som jag inte har snacka på år och dag, alltid lika kul.
Nu sitter jag och kollar efter kläder på hemsidor så ja kan beställa hem, ska snart byta om och ta stavarna ut i regnvädret och gå en 7 km promenad och sen köra lite magträning in i duschen och sen måste jag packa..

Imorgon kommer dan nog gå rätt fort och vi slutar 13.05 varje fredag, UNDERBART !.
Så efter skolan drar jag hem till Madde och snackar tjejsnack innan jagh tar tåget upp till stockholm och fördriver min helg där.. Ska va hos Ville och på lördag ska han,jag,Angelica och Jerry gå på Görnan bara för att jag ville det(A).. Men nu måste jag gå

Ha det underbart!

Kommentarer!
Postat av: matilda

låter super duuu! :) <3

Kommenterat - 2010-08-19 / 20:01:17  | URL - http://mattulda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: