9 augusti

2010-08-09 / 23:09:21
Ja nu är det bara en vecka kvar på sommarlovet, för nästa måndag börjar skolan igen och ett nytt kapitel i livet.. Men nu tar vi en vecka i taget, idag på jobbet var det för lugnt så man nästan somna hoppas det blir bättre imorgon när jag gör min sista dag innan skolan börjar för sen blir det att arbeta nästan varje helg.
Ska ringa några samtal imorgon om jobb som jag har på gång, hoppas säger jag bara!
Men iimorgon efter jobbet åker jag hem, käkar och kollar en extra gång så jag har med mig allt till mormor..
Johanna kör mig till hallsberg så ska jag sova hos madde sen på Onsdag förmiddag går tåget från hallsberg och kommer hem på söndag eftermiddag och då kommer jag berätta hur mina dagar har vart.

Nu ska jag krypa ner i sängen..

Sweetdreams.

- Emelie ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: