5 augusti

2010-08-05 / 21:46:26
Efter en sån här dag skulle kanske dom flesta va helt döda, eller vad vet jag..
Det började med att jag vaknade runt nio efter en helt sjuk dröm, käka frukost och gjorde mig ordning.
Sen kom syrran och vi började bär in grejer i häst transporten och körde till lägenheten, höll på ungefär två timmar sen så åkte jag hem, käkade och åkte in och jobba och det var en sån dag som man aldrig stod still. Efter jobbet så gick jag till syrrans lägenhet och där höll vi på i fyra timmar. Nu när jag kom hem så hoppa jag in i duschen och nu ska jag krypa upp i soffan och se en film och samla energi till imorgon.

Imorgon är jag ledig så ska hjälpa till i lägenheten heladan och jag kommer få en nyckel dit så kan ju utnyttja den:). Vi ska till IKEA och sen ner till motala..

When I looked to youre eyes, I see a angel. 


- Emelie
Kommentarer!
Postat av: matilda

ska hon bo i askersund? :)

Kommenterat - 2010-08-10 / 16:50:57  | URL - http://mattulda.blogg.seq
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: