VÅR!

2010-04-04 / 17:11:58
Jag älskar verkligen våren, mamma och jag gick 7 km promenad förut i solen och det var helt underbart. _

Imorgon åker mamma och jag ner till vänersborg och hälsar på mormor,moster,bror och morbror, kommer hem antinge tisdag eller onsdag.
Annars i veckan så ska jag jobba två dagar och sen ska jag plugga, blir kanske att dra till västervik nästan helg men får se hur det blir annars har jag inget mer planerat..
Min syster sitter på planet till Tenerifa nu, första gången hon flygger så hon var skapligt nervös..
Pappa och jag åker eventuellt till thiland 4 december och kommer hem 4 januari, får se hur det blir men hoppas !!!!

Nu ska jag nog ut en sväng eller så ska jag göra något annat..

Pusss


- Emelie ♥
Kommentarer!
Postat av: Bella

Tack så mycket ;D Händer idag då? :D

Kommenterat - 2010-04-05 / 18:49:38  | URL - http://bellablogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: